Продавець Интернет-магазин МИЛА-ТАМИЛА розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
462 відгуків

Компания сегодня работает в дежурном режиме. Вы можете оставить заказ и мы с Вами свяжемся в ближайшее рабочее время. Спасибо!

+380689818707
+380503400097
УкраинаДніпропетровська областьДніпроУл. Семафорная 32
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
Кошик
Оптово-розничный магазин товаров для кондитера

Поширені питання

  • Як замовити?

    На сайті під товаром натиснути кнопку купити товар додано в кошик.Після цього потрібно зайти в корзину покупок і продовжити оформлення замовлення.
  • Как быстро со мной свяжутся?

    После оформления заказа мы свяжемся с вами в течении 1 рабочего дня.
  • Скільки буде оброблятися моє замовлення?

    Обробка замовлення, після підтвердження оплати протягом дня.
  • Як я отримаю свій товар?

    Після того як замовлення оброблений,ми відправляємо товар Новою Поштою і робимо розсилку номерів товарно-транспортних накладних, ввечері або на наступний день після відправки.
  • Як я можу оплатити?

    Оплата проводиться за передоплатою на карту Приват Банку або післяплатою на пошті.Номер картки буде висланий вам sms після нашого дзвінка про підтвердження замовлення.
  • Умови повернення та обміну

    Повернення товару.

    Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно із Законом "Про захист прав споживачів".

    Терміни повернення і обміну.

    Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після одержання товару покупцем.

    Умови повернення для товарів належної якості.

    Покупатель имеет право вернуть или обменять товар в течении двух недель в соответствии с законодательством Украины. Возврат осуществляется за счет покупателя службой Новая Почта. При получении груза на отделении курьерской службы, покупатель имеет право проверить груз, который он получает и убедиться в том, что товар доставлен в целости и сохранности, а также в полном объеме. После того, как покупатель забирает груз с отделения курьерской службы, подписав соответствующие документы о его получении, ответственность за груз снимается с курьерской службы и перекладывается на получателя. Акційні та уцінені товари поверненню та обміну не підлягають.

    Умови повернення товарів не належної якості.

    У разі виявлення істотних недоліків товару, покупець має право замінити товар на будь-який інший, що перебуває в наявності або отримати грошову компенсацію. Повернення товару здійснюється силами перевізника "Нова Пошта" та за рахунок покупця.